Treść zapytania

2024.11.08 godz. 14:31 -

Niezrealizowane zamówienie internetowe z dnia 13 października

Wyjaśnienie sytuacji

Zamówiłam miody + pasty do zębów + orzechy/owoce w czekoladzie (13.10.2024). Dostałam tylko miody. Pisałam (21.10.2024) i dzwoniłam (25.10.2024) w sprawie nie dostarczonych produktów . Bez skutku. Napisałam maila (30.10.2024), że odstępuję od umowy w zakresie niedostarczonego towaru i żądam zwrotu kwoty za niedostarczone produkty. Brak reakcji. Co teraz mam zrobić, napisać wezwanie do zapłaty, wystawić negatywną opinię?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź