Treść zapytania

2022.04.05 godz. 09:10 Poniatowa, Lubelskie

Obciążenie za anulowaną usługę kurierską

Wyjaśnienie sytuacji

Zleciłam wysyłkę 3 paczek dla odbiorcy za pobraniem, z przyczyn technicznych portalu nie dało się ustawić różnych paczek więc anulowałam zlecenie. Na portalu status zlecenia był "anulowane". Zleciłam taki transport w innym portalu gdzie wprowadziłam rzeczywiste dane. Transport w tych przypadkach miała zrealizować DPD. W dniu odbioru zlecenia przyjechał kurier po przesyłki i je odebrał. Okazało się chwilę po że odebrał z anulowanego zlecenia. po kontakcie do DPD anulowali zlecenie i zwrócili przesyłki. Teraz portal obciąża mnie za wydanie przesyłki na anulowany list powołując się na regulamin.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź