Treść zapytania

2022.02.04 godz. 07:18 Katowice, Śląskie

Odłączenie liczników nie z mojej winy oraz brak możliwości podłączenia nowych z uwagi na utrudniony kontakt z PGNIG oraz konsultantów, którzy mnie oszukują

Wyjaśnienie sytuacji

Zostały mi zdjete liczniki z gazu przez PSG ponieważ PGNiG nie wysłało zamówienia które wysłałam 3 tygodnie temu (nie mają go również w systemie). Kolejne zamówienie również nie zostało wysłane, które dostarczyłam do salonu dzień po odłączeniu. Od 3 dni jestem bez ogrzewania ponieważ PGNiG mnie oszukuje, mam dokument potwierdzający wysyłkę obu zamówień jednak żadne z nich nie zostało wysłane do PSG. Poprzednia umowa była na właściciela mieszkania, przepisałam ją na siebie.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź