Treść zapytania

2023.02.14 godz. 11:12 Poznań, Wielkopolskie

Odpowiedzialność producenta za wypuszczenie na rynek wadliwego sprzętu

Wyjaśnienie sytuacji

3 miesiące temu w naszym domu została zamontowana pompa ciepła, do ostatnie niego piątku tj 10 luty 2023 pompa nie chodziła prawidłowo. Producent tego urządzenia podejmował przez te 3 miesiące bardzo nieprzemyślane ruchy, kazał wymieniać jakieś czujniki swoimi serwisantom, kazał zainstalować bufor (pierwszy raz Pan producent pojawił się u nas pod koniec stycznia - nie wiedział co to może być ale na ślepo kazał wymienić zawór) w końcu w piątek pompa została wymienina na nową. Zużycie za prąd przez te 3 miejsce - ponad 4000 tys kwh. Czy możemy ubiegać się o zwrot kosztów prądu od gwaranta?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź