Treść zapytania

2021.07.18 godz. 19:58 Gorzów Wielkopolski, Lubuskie

Odwołanie rezerwacji przez obiekt na booking.com na 3 tygodnie przed planowanym pobytem

Wyjaśnienie sytuacji

Dnia 10.07br. dokonałam rezerwacji ( którą od razu opłaciłam) na portalu booking.com na pobyt w apartamencie przypadający na 9-15.08 br. Tego samego dnia otrzymałam potwierdzenie rezerwacji przez obiekt. Dnia 18.07 otrzymałam wiadomość poprzez aplikację mobilną, że pobyt został odwołany. Zadzwoniłam na infolinię, gdzie poinformowano mnie, że oni nic z tym nie mogą zrobić, ani że nie przewidują dla mnie żadnej rekompensaty. Poinformowano mnie również, że wysłali do mnie maila (który znalazł się w spamie) z informacją o błędnej kwocie opłaty za pobyt i odwołaniu pobytu. Co mogę zrobić?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź