Treść zapytania

2019.05.23 godz. 23:26 Goleniów, Zachodniopomorskie

naprawa auta z OC sprawcy

Wyjaśnienie sytuacji

oględziny i kosztorys serwis ASO. Czy serwis może kwestionować przywrócenie stanu pojazdu sprzed szkody? Auto doposażone w listwy chromowane na drzwiach ( drzwi do wymiany) w autoryzowanym salonie i z tymi listwami zostało zakupione i w takim stanie z salonu wyjechało . Serwis twierdzi że jest zobowiązany do przywrócenia "stanu fabrycznego" a w tym wypadku listwy nie były założone w fabryce a w salonie jako doposażenie a więc nie odp. stanowi fabrycznemu. Czy słusznie?. Przed szkodą listwy były. (dokumentacja foto). Auto 3 letnie. Dotąd nieuszkodzone.

Odpowiedzi prawników:


Adwokat

Magdalena Murawska-Gutowska

Warszawa, Mazowieckie

(1 opinia)

Odpowiedział(a) dnia: 29 Maj 2019 12:01

Szanowny Panie, zgodnie z przekazanymi przez Pana informacjami, w moim przekonaniu serwis nie może kwestionować wskazanej przez Pana naprawy. Auto winno zostać przywrócone do stanu sprzed szkody, zatem jeśli doposażył Pan auto, następnie zaś wskazane części uległy zniszczeniu, nie może Pan zostać pozbawiony prawa do ich ponownego zamontowania. Poniósł Pan koszty, które winny zostać wyrówne, w przeciwnym wypadku byłby Pan stratny. Z poważaniem, adw. Magdalena Murawska - Gutowska
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź