Treść zapytania

2023.05.27 godz. 23:01 Wrocław, Dolnośląskie

Jak zwrócić koszty

Wyjaśnienie sytuacji

Opłaciłem fakturę (przelewem 2000zl) i nie dostałem towaru, sprzedawca nie wysyłał numeru listy przewozowego, późnej powiedział żeby dopłacić 250zl (bo złe wskazana cena była ) albo zwraca koszty. Ja powiedziałem żeby zwrócił koszty, odpowiedział mi że anulowanie faktury trwa około 2 tygodni, już mija te 2 tygodni a on nie odbiera telefonu i nie odpisuje. Co mam zrobić żeby odzyskać swoje pieniądzy?

Odpowiedzi prawników:


Adwokat

Sławomir Suski

Gdańsk, Pomorskie

(98 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 28 Maj 2023 11:38

Należy wezwać do zapłaty (zwrotu zapłaconej ceny), a w razie bezskuteczności wezwania sporządzić i złożyć pozew o zapłatę. W razie problemów zapraszam do kontaktu: slawomir.suski@adwokatura.pl
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź