Treść zapytania

2023.02.08 godz. 13:20 Słupsk, Pomorskie

Opóźniona dostawa po kupnie przez internet

Wyjaśnienie sytuacji

Kupiłem przedmiot A w sklepie internetowym B dnia 18.12.2022. Zostałem poinformowany o przewidywanej dostawie między 11 a 13 stycznia. Około co tydzień sprawdzałem stan przesyłki i dostawa została przełożona na dzień 16-17 stycznia, gdy następnym razem sprawdziłem data zmieniła się na 15-16 lutego. Wciąż nie zostałem powiadomiony przez e-mail, bądź sms o przełożeniu dostawy na dany dzień, jednak zadzwoniłem do obsługi klienta by dowiedzieć się co się dzieje z produktem około 14 stycznia. Czy i w jaki sposób mogę pobrać przykładowo jakiegoś typu odszkodowanie/zniżkę w tej sytuacji?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź