Treść zapytania

2024.05.27 godz. 07:46 Żory, Śląskie

Oszustwo internetowe a bank i reklamacja.

Wyjaśnienie sytuacji

W skrócie niestety zrobiłam 3 przelewy (oszustowi) teraz to wiem w banku śląskim zanim jednak się zorientowałam minął tydzień oczywiście reklamacja złożona w banku czekam na odpowiedź czy bank jeśli nie przyjmie reklamacji mogę się odwołać jest szansa na zwrot tych przelewów?Czy iść na policję czy co dalej jeśli bank odmawia pomocy kwota to 6 tys.

Odpowiedzi prawników:


Adwokat

Michał Filec

Wrocław, Dolnośląskie

(53 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 27 Maj 2024 10:50

Dzień dobry, należy zgłosić możliwość popełnienia przestępstwa w Prokuraturze lub na Policji. Można to zrobić pisemnie lub ustnie do protokołu. W toku postępowania karnego można odzyskać pieniądze, ale niestety to potrwa. Nie spodziewałbym się, że reklamacja w Banku odniesie skutek, gdy przelew został już zaksięgowany, ale dobrze, że podjęła Pani taką próbę. Może uzyska Pani dzięki temu szybciej informację o właścicielu rachunku (który może być tzw. 'słupem', zależy jakiego rodzaju było to oszustwo. Pozdrawiam, adw. Michał Filec
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? 100% uznało tę odpowiedź za pomocną (1 głos)
Tak Nie

Magister prawa

EDYTA KOSTRZEWA

Katowice, Śląskie

(1 opinia)

Odpowiedział(a) dnia: 27 Maj 2024 08:46

Witam serdecznie nasza Kancelaria specjalizuje sie w tego typu sprawach zapraszamy do BEZPŁATNEJ wstępnej konsultacji telefonicznej z naszymi prawnikami pod numerem tel 507-437-019.
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? 100% uznało tę odpowiedź za pomocną (1 głos)
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź