Treść zapytania

2022.10.18 godz. 15:30 Kutno, Łódzkie

Pan z infolinii Dacia Assistance blednie poinformował mnie o skorzystaniu z holowania oraz auta zastępczego które należało mi się z Dacia Assistance a nie

Wyjaśnienie sytuacji

Z prywatnego ubezpieczenia PZU. Dacia Assistance powinna zapewnić mi holowanie i auto zastępcze. Napisałam reklamacje Dacia ustosunkowała się dopiero po 3 miesiącach że nie są w stanie tego zweryfikować mimo że rozmowy są nagrywane nie mają takiego połączenia ;) uważam że na rozpatrzenie reklamacji mają 14 dni niestety nie ustosunkowali się więc uważam że reklamacja powinna być uznana. Niestety nie jest

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź