Treść zapytania
2022.08.17 godz. 18:18 Kraków, Małopolskie
Pismo o należnościach od byłego pracodawcy po inwentaryzacji. Jak rozwiązać?
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Witam, pracowałem w sieci sklepów z elektroniką do końca czerwca. Umowa została wypowiedziana 31 maja. Od 3czerwca przebywałem na zwolnieniu lekarskim, od 10go miałem urlop do końca mies.i od 23 przerwany urlop zwolnieniem lekarskim. 9 czerwca odbyła się inwentaryzacja sklepu, na której byłem nieobecny z powodu choroby. Nie zostałem poinformowany o możliwości wybrania osoby na zastępstwo, ani nie został poinformowany o wybranym składzie komisji. Po owej inwentaryzacji nie dostałem do wglądu dokumentów stwierdzających niedobór. Dzisiaj dostałem pismo że mam oddać im określoną kwotę, co robić?
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.