Treść zapytania

2023.09.13 godz. 20:26 Warszawa, Mazowieckie

Zwrot zaliczki

Wyjaśnienie sytuacji

Pod koniec sierpnia znaleźliśmy z mężem na stronie otomoto samochód, który nas zainteresował. Po kilku rozmowach telefonicznych z właścicielem zdecydowaliśmy się na zakup pod warunkienm, że po obejrzeniu samochodu na miejscu stwierdzimy, że wszystko jest zgodne z opisem i wpłąciliśmy zaliczkę w celu rezerwacji pojazdu. Ostatecznie nie zdecydowaliśmy się na zakup auta, bo nie było ono zgodne z opisem. Poprosiliśmy właściciela o zwrot zaliczki, ale niestety do tej pory jej nie otrzymaliśmy. Co powinniśmy w tej sytuacji zrobić?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź