Treść zapytania

2022.07.16 godz. 09:39 Wrocław, Dolnośląskie

Problem z gwarancją na części pojazdu

Wyjaśnienie sytuacji

Podczas wyjazdu na urlop zepsuł się samochód, niestety w niedzielę co wygenerowało dodatkowe koszta (laweta + hotel + diagnoza mechaniczna). Po usłyszeniu diagnozy okazało się że zepsuła się część będąca jeszcze na gwarancji od mechanika. Mechanik nie widzi problemu w montażu części, więc odesłał wadliwy towar do producenta z reklamacją. Czy mogę zażądać od producenta zwrotu kosztów wynikających z usterki wadliwej części? Laweta 420km 2000zł+vat, hotel 230zł, a cena części nie przekracza 150zł.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź