Treść zapytania

2024.09.04 godz. 11:51 Sosnowiec, Śląskie

Podjęcie kroków prawnych w związku z niewywiązania się z umowy zawartej w dn.27.09.2024 z firmą kurierską DPD Polska oraz zagubienia przesyłki

Wyjaśnienie sytuacji

28.08 2024 nadałam paczkę w punkcie DPD. Dnia 31.08 paczka została umieszczona w paczkomacie, ale po otwarciu skrytki była ona pusta. Dnia 1 września przesyłka została ponownie doręczona, jednak po umieszczeniu jej w tym samym automacie odbiorca nie otrzymał kodu odbioru. Dnia 3.09 została odebrana przez kuriera- infolinia poinformowała odbiorcę, iż paczka zostanie odesłana do nadawcy. Dnia 4.09 pracownik poinformował klienta o zagubieniu paczki i niemożliwości jej namierzenia.Paczka zawiera ubrania, materiały i podręczniki niezbędne do życia, a także niemożliwe do odtworzenia (prace i notatki

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź