Treść zapytania

2020.08.26 godz. 21:44 Wrocław, Dolnośląskie

Zwrot produktu na firmę

Wyjaśnienie sytuacji

Podobno od czerwca weszła ustawa, że zwroty towarów obejmują także przedsiębiorstwa a nie tylko osoby fizyczne jako konsumentów ale do rzeczy. Kupiłem w sklepie internetowym kamerę na firmę, przysłali mi zły model więc tego samego dnia odesłałem z wypełnionym formularzem zwrotu. Płatność za pobraniem. Po kilku dniach napisał maila, że może zrobić zwrot albo obniżyć cenę. W regulaminie jest ustawowe 14 dni na zwrot i 14 dni na oddanie pieniędzy. Chciałem zwrot oczywiście. Facet wysłał korektę faktury i od tej pory cisza, nie odbiera telefonu i nie odpisuje na maila i na telefon. Co robić?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź