Treść zapytania

2024.08.05 godz. 12:26 Nowy Sącz, Małopolskie

Pokrycie kosztów demontażu, wymiary wadliwego blatu.

Wyjaśnienie sytuacji

Witam. Kupiłam blat kuchenny w Castoramie. Został zamontowany przez serwisanta, po montażu okazało się, że jest wadliwy. Złożyłam od razu reklamację w sklepie, żądając wymiany blatu na nowy i pokrycia kosztów montażu. Dostałam odpowiedź, że producent wymieni blat na nowy, ale koszty montażu poniesie tylko do wysokosci ceny blatu. Czy to jest zgodne z prawem? Dlaczego ja mam pokryć koszty demontażu i montażu w swoim zakresie (cena wyższa 2x niż cena blatu) Czy jest na to jakiś artykuł/ustawa? Od kogo mogę żądać pokrycia kosztów - od sprzedawcy czy producenta?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź