Treść zapytania

2022.05.30 godz. 17:23 Bolesławiec, Dolnośląskie

Pytanie odnośnie zachowania sklepu

Wyjaśnienie sytuacji

Ponad tydzień temu wysłałem etui do telefonu na rękojmie do sklepu MediaExpert dnia 23.05 dostałem informacje że reklamacje została zrealizowana i produkt zostaje odeslany do mnie, od razu czyli 23.05 zadzwoniłem na infolinie sklepu w celu potwierdzenia informacji i zostałem poinformowany że reklamacja została zrealizowana i zostało wysłane do mnie nowe etui. Dnia 26.05 po telefonie na infolinie z zapytaniem co się dzieje że paczka nie dotarła zostało wysłane zapytanie do odpowiedniego działu , również 26.05 dostałem email że sklep zmienia decyzje i odrzuca reklamacje czy to zgodne z prawem?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź