Treść zapytania

2021.12.29 godz. 20:29 Kraków, Małopolskie

Reklamacją samochodu

Wyjaśnienie sytuacji

Potrzebuję porady związanej z reklamacją samochodu, który zakupiłam w komisie. Otóż samochód po miesiącu od zakupu uległ awarii, górna część silnika wymagała naprawy. Koszt wyniósł 3400zl, właściciel komisu pokrył część naprawy w kwocie 1500zl. Po trzech miesiącach od pierwszej awarii samochód po raz kolejny wymaga naprawy. W tym momencie dolna część silnika wymaga naprawy, ale mechanik stwierdził, że należy zakupić cały silnik. Koszt zakupu oraz jego robocizny wynosi 5000zl. Tu pojawia się pytanie, jakie prawa mam jako konsument. Czy właściciel komisu powinien przyjąć samochód w stanie wymagającym wymiany całego silnika i zwrócić mi kwotę, którą zapłaciłam za samochód w wysokości 15700zl, czy powinien pokryć częściowe/całościowe koszty naprawy usterki? Pozdrawiam Dominika Basta

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź