Treść zapytania

2020.11.13 godz. 17:35 Warszawa, Mazowieckie

Prawa i obowiązki pracownika i pracodawcy

Wyjaśnienie sytuacji

Witam, Jestem pracownikiem ds obsługi klienta. Szef uznał, że zrezygnuje z usług sprzątaczki i sprzątanie biura tj. mycie podłóg w całej firmie wraz ze sprzątaniem toalety będą robić pracownicy. Bo to rozkaz. Czy jeśli nie stanowi to mojego zakresu obowiązków zawartych w umowie jak i odbiega od moich kompetencji i kwalifikacji mogę odmówić wykonywania tych czynności bez konsekwencji ?(Oczywiście nie mam na myśli utrzymanie porządku na własnym biurku). Proszę o poradę i ewentualne odniesienie się do paragrafu.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź