Treść zapytania

2024.02.19 godz. 11:29 Poznań, Wielkopolskie

Prawo konsumenckie - odstąpienie od umowy

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, Zakupiłem drogi fotel biurowy 05.2021. Po roku (04.2022) wystąpiła wada - plastik siedziska ułamał się, fotel nie nadawał się do użytku. Zostało mi wysłane nowe siedzisko (element fotela). Po niecałych dwóch latach (02.2024) problem wystąpił ponownie. Plastik ułamał się, siedzisko zapadło się i jest nie do użytku. 1. Czy siedzisko jest objęte 2-letnią gwarancją jako element, który został wymieniony przez producenta? 2. Czy mogę odstąpić od umowy jeśli jest to druga taka wada, która wystąpiła w elemencie jakim jest siedzisko?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź