Treść zapytania

2025.12.05 godz. 21:18 Racibórz, Śląskie

Problem po przeniesieniu numeru do nowego operatora

Wyjaśnienie sytuacji

Niedawno przeniosłam numer do innego operatora. Poprzedni operator wystawił mi fakturę- karę za przedwczesne zerwanie umowy. Nie byłam świadoma, że taka kara może zostać mi nałożona tym bardziej, że żadna ze stron na żadnym etapie nie poinformowała mnie o możliwości nałożenia na mnie takiej kary, w tym konsultantka na infolinii (poprzedniego operatora) gdy zapytałam ją tuż po przeniesieniu czy wszystko jest uregulowane. Czy w takim przypadku jest szansa na anulowanie kary? Jeśli nie ma takiej możliwości to czy jeśli będę płacić co miesiąc kwotę 30-50 zł, ponieważ na tyle mnie stać mogę mieć jakieś problemy?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź