Treść zapytania

2025.04.04 godz. 20:12 Krakowskie Przedmieście, Małopolskie

Problem z klientem, Groźby wezwanie do zwrotu za usługę wykonaną prawidłowo

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, Od kilku miesięcy jestem właścicielką salonu Beauty w którym sama wykonuje usługi. 3tyg temu miałam klientkę która wykonała zabieg BTX EFFECT, podpisała Odpowiednie zgody, została poinformowana kiedy spodziewać się efektu oraz o darmowej korekcie. Klientka po 2 dniach chciała zwrotu bo nie widziała efektu choć zgoda zawiera inf że na efekt należy poczekać dłużej. Pani wtedy pisała że zniszczy mi życie. Po kilku dniach napisała przeprosiny i że życzy wszystkiego dobrego a dzisiaj znowu wezwanie do zwrotu pomimo tego że nie chciała korekty oraz ponowne „zniszczę pani życie”

Odpowiedzi prawników:


Adwokat

Sławomir Suski

Gdańsk, Pomorskie

(126 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 04 Kwi 2025 20:24

Można w pierwszym przypadku - pisemnie odrzucić roszczenie i wyjaśnić kwestie techniczne wykonane zabiegu, lub w drugim przypadku nie odpowiadać na zaczepki i poczekać na ewentualny pozew o zapłatę. Jeśli potrzebuje Pani pełnomocnika w tej sprawie, zapraszam do kontaktu email: slawomir.suski@adwokatura.pl
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź