Treść zapytania

2025.09.06 godz. 15:21 Grudziądz, Kujawsko-pomorskie

Problem z niewykonaną usługą internetową – prośba o poradę Pyt. Czy w takiej sytuacji mogę rozwiązać umowę bez ponoszenia kary ?

Wyjaśnienie sytuacji

W styczniu 2025 r. przedłużyłam umowę na internet światłowodowy w moim poprzednim mieszkaniu. W czerwcu 2025 r. wyprowadziłam się do nowego mieszkania, gdzie operator nie może zainstalować światłowodu, a spółdzielnia nie zgadza się na montaż innej infrastruktury. Operator proponuje jedynie LTE z limitem 100 GB dziennie i wymaga dokupienia routera, co nie odpowiada jakości światłowodu. Od trzech miesięcy nie mam dostępu do internetu, choć regularnie płacę rachunki (ponad 100 zł miesięcznie). Operator nalicza karę umowną w wysokości prawie 3 tys. zł za wcześniejsze rozwiązanie umowy.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź