Treść zapytania
2023.02.16 godz. 21:38 Żory, Śląskie
Problem z odzyskaniem pieniędzy ze zwrotu.
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Witam Mam problem w odzyskaniu moich pieniędzy ze zwrotu w portalu ogłoszeniowym olx. Mianowicie zgodnie z obowiązującym prawem jak i regulaminem olx, poprosiłem o zwrot środków za wykupione i w całości nie wykorzystane pakiety ogłoszeń, zwrot na moje konto bankowe, czego mi odmówiono z racji że pakiety ogłoszeń zostały wykupione za pomocą mojego abonamentu u operatora Orange i rzekomo tylko na to samo konto z którego dokonano płatności można dokonać zwrotu. Jednocześnie olx dokonała zwrotu za w/w pakiety ogłoszeń na tak zwany portfel olx który mam w aplikacji. Środki ze zwrotu w portfelu olx są tylko i wyłącznie do ponownego wykorzystania w aplikacji i mają termin ważności do 9 maj 2023 po tym terminie przepadają. Zgodnie z wiadomością od olx, przesłałem numery telefonu z których były opłacone pakiety niewykorzystanych ogłoszeń wraz z danymi właściciela numerów którym jestem ja. Mimo to olx nie dokonało zwroty do operatora domagając się tym razem wyszczególnienia poszczególnych pakietów ogłoszeń i przypisania ich do poszczególnych numerów wtedy dokonają zwrotu do operatora co jest jakimś absurdem bo to nie ja tylko olx ma wgląd które pakiety ogłoszeń ze zwrotu są przypisane do poszczególnych numerów z których były zakupione a nie ja. Co ważne i istotne w tej sprawie to, to że kwota zwrotu wynosi 1400zł. Równie ważne jest to że dokonując płatności za pomocą operatora Orange, operator sieci Orange dopisał mi w/w kwotę do rachunku który zdążyłem już opłacić dlatego chciałem aby pieniądze ze zwrotu przesłano mi na moje osobiste konto bankowe czego mi odmówiono jak już wspominałem. Po kilku prośbach o przesłanie zwrotu na moje osobiste konto bankowe, przystałem na to żeby zwrot dokonano do operatora Orange, tylko jak pisałem wcześniej mam przypisać poszczególne transakcje do poszczególnych numerów. Nie bardzo wiem co mam zrobić. W mojej ocenie olx celowo robi wszystko aby moje środki ze zwrotu zostały u nich. Nie rozumiem też dlaczego nie mogę dysponować moimi środkami pieniężnymi w taki sposób jaki ja chcę, wkącu to moje pieniądze. Dlaczego nie mogę odzyskać pieniędzy na moje osobiste konto bankowe. Poniżej przesyłam skopiowane wiadomości, między mną a olx. Z poważaniem: Szymon Wolny 1) Dzień dobry, >> >> Płatności były dokonane za pomocą płatności SMS - w związku z czym zwrot może zostać dokonany jedynie na użytą metodę płatności. >> Żebym mogła zlecić realizację zwrotu do operatore - proszę o podanie numeru telefonu użytego do dokonania płatności oraz imienia i nazwiska właściciela numeru. >> >> Jak tylko otrzymamy powyższe informacje - dokonamy zwrotu pozostających na koncie środków. >> Życzę dobrego dnia! >> Aleksandra 2) Dzień dobry, > > dziękuję za wiadomość. > > Tak jak wspominałam, zwrotu dokonujemy na oryginalną metodę płatności. W takiej sytuacji > operator otrzyma zwrot i rozliczy się z Panem prawdopodobnie wystawiając korektę do faktur lub pomniejszając wartość kolejnych faktur o wysokość zwrotu. > > Bardzo proszę o wskazanie danych do zwrotu - numeru telefonu i jego właściciela. Bez tych informacji nie będę w stanie go zrealizować. > > Czekam na Pana wiadomość ???? > > Wiktoria 3) Witam Podaje numery a właścicielem numerów jestem ja czyli Szymon Wolny 786612200 797256357 789414395 4) Dzień dobry, dziękuję za wiadomość. W takiej sytuacji bardzo proszę o wskazanie konkretnej transakcji w zestawieniu z numerem telefonu, który został przy niej użyty. Czekam na Pana wiadomość ???? Wiktoria
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.