Treść zapytania

2022.06.03 godz. 11:17 Mała Nieszawka, Kujawsko-pomorskie

Problem z operatorem Play. Brak internetu.

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień Dobry. Mój problem dotyczy sytuacji z internetem w sieci Play. Brak zasięgu w moim domu jak i okolicy zaskutkowało tym że zgłosiłem sprawę u operatora w lutym . Dostałem uzasadnienie w którym bronili się tym że jest to spowodowane niewydolnością serwerów które są obciążone przez to że ludzie pracują z domu. Dostałem jednorazowo rekompensate w kwocie 75 zł.Sprawę zgłosiłem ponownie w maju. Chciałem rozwiązać umowę gdyż nie dostarczają mi 1/4 prędkości ( mam screeny ze speed testu). Odpowiedzieli że czas na odwołanie już minął gdyż był liczony od lutego. Co mam w takiej sytuacji zrobić?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź