Treść zapytania

2022.05.17 godz. 13:17 Kłodzko, Dolnośląskie

Problem z uzyskaniem odszkodowania z ubezpieczenia sprawcy

Wyjaśnienie sytuacji

W sklepie Leroy Merlin pracownik zarysował wózkiem tył auta i od ponad dwóch miesięcy nie mogę dostać odszkodowania . Treść pisma jakie dostałem w odpowiedzi : Szanowny Panie, Powracając do korespondencji w ww. sprawie informujemy, że nadal oczekujemy na potwierdzenie odpowiedzialności przez sprawcę zdarzenia. W załączeniu przesyłamy kosztorys naprawy pojazdu. Dodam że mam potwierdzenie sprawcy o przyznaniu się że to jego wina , dane świadka i zabezpieczony monitoring.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź