Treść zapytania

2022.05.23 godz. 10:59 Głogów, Dolnośląskie

Problem ze sprzedażą laptopa niezadowolony kupujący

Wyjaśnienie sytuacji

Sprzedałam MacBooka Air 13 cali jakiemuś młodemu chłopakowi Komputer sprzedałam w dobrej kondycji nie miałam śladów na wyświetlaczu, nigdy nie przedstawiał mi się komunikat na wyświetlaczu o złej kondycji baterii. Komputer jest pięcioletni więc ma prawo być bateria już gorsza. W każdym razie był ten pan u mnie 3 h z Suport MacBook wgrywaliśmy system gdyż komputer był zresetowany do ustawień fabrycznych i wgrywaliśmy oboje system Monterrey więc ten pan miał czas na dokładne oględziny komputera. Oglądał go ze wszystkich stron z zewnątrz i w środku w systemie i miał napewno świadomość że prawie pięcioletnie komputer ma około 1000 cykli ładowań i dlatego kupił go ode mnie. Utargował tez cenę do niskiej 1200 zł. Myśle ze cena ta jest adekwatna do wieku komputera i stanu technicznego tak myśle. A teraz na drugi dzień pisze do mnie wynajdując jakieś usterki i pisze: cytuje ”Jakie rozwiązanie pani proponuje” Ja napisałam ze komputer nie miał tych usterek z bateria i jakieś zamglenie na monitorze i odciełam się od tych zarzutów ale on pisze ze odda komputer do naprawy a mi przedstawi fakturę i ja poniosę koszty naprawy. Czy to jest możliwe ? Natomiast nie proponuje zwrotu laptopa i żebym oddała mu pieniądze. Proszę mi powiedzieć czy mam się czego obawiać ze strony tego człowieka a jeszcze dodam ze dałam mu w dobrej wierze fakturę kupna laptopa z 2018 roku z Media Expert wystawiona na mnie. Proszę poradzić czy mogę coś z tym zrobić. Ewa Kruk

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź