Treść zapytania

2021.12.26 godz. 09:44 Płock, Mazowieckie

Problemy z ekspresem do kawy zakupiony w jednym z dużych sklepów agd rtv

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, proszę o poradę ponieważ 18 grudnia 2019 r. Zakupiłam ekspres do kawy, sprzęt jest tak wadliwy, ze juz 3 razy oddawałam do serwisu, za każdym razem psuje się inna czesc. 2 mc temu złożyłam reklamacje z tytułu rękojmi, natomiast sklep odpisał, że sprzęt nie zostanie wymieniony, ponieważ poniosą za duże straty i odesłali do serwisu. Po 3 tygodniach użytkownika, ekspres znowu się popsuł, to juz 4 razy. Co mam zrobić, żebym mogła otrzymać sprzęt bez wad? Gwarancja sie wydłużyła, ponieważ sprzęt byl tyle czasu w serwisie, ale też mam wykupiona gwarancja na kolejny rok.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź