Treść zapytania
2025.02.26 godz. 10:21 Królówka, Małopolskie
Prośba o poradę prawną – zwrot/reklamacja wadliwego towaru.
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
W grudniu 2024 zakupiłem hurtowo kubki klasy A+ do nadruku. Opis nie zawierał informacji o możliwych wadach. 9 stycznia zgłosiłem sprzedawcy, że część kubków (1004 białe, 16 złote) jest wadliwa. Przyznał, że opis był nieprecyzyjny i zgodził się na zwrot pieniędzy za wadliwe lub wymianę na dobre. Teraz zmienia stanowisko, odmawia przyjęcia zwrotu i żąda odesłania całego zamówienia na mój koszt. Czy mogę zwrócić tylko wadliwe sztuki i kto ponosi koszt transportu? Na jakie przepisy mogę się powołać?
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.