Treść zapytania

2023.01.09 godz. 14:17 Białystok, Podlaskie

Reklamacja

Wyjaśnienie sytuacji

Prowadzę JDG. Klient kontaktował się ze mną poprzez portal sprzedażowy. Otrzymałem sprzęt wraz z wnioskiem reklamacyjnym dnia 21.12.22. Odpowiedzi odmownej udzieliłem nie na piśmie lecz drogą mailową dnia 04.01.23. Sprzęt oraz pisemną odpowiedź wysłałem dnia 04.01.23 natomiast klient otrzymał przesyłkę w dniu 09.01.23r. Również informowałem kupującego poprzez email o procesie reklamacyjnym dnia 28.12.22. Klient zarzuca nie dotrzymanie terminu reklamacji oraz nieodpowiednią drogę odpowiedzi. Czy jego oskarżenia są zasadne? Czy zachowałem termin odpowiedzi na reklamację?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź