Treść zapytania

2022.04.14 godz. 20:39 Warszawa, Mazowieckie

Przejazd busem. Opoznienie powyzej 10h. Nakaz przesiadki ,"odsprzedanie" pasazera innej firmie, niewydanie biletu oraz brak wbicia na kase, brak zgody pasazera

Wyjaśnienie sytuacji

Witam, Chcialem sie poradzic odnosnie przejazdu busem, ktory oferuje przejazdy miedzykrajowe po Europie. Tak w skrocie, umowa ustna byla na 10h + -. Opoznienie wynioslo 10h. Zero informacji od kierowcy oraz wlasciciela. Nikt sie nie pytal o zgode pasazera na cokolwiek. Przesiadki itp. Itd. Nikt nie wspomnial o tym przed podroza. Lamanie wew. regulaminu o nie paleniu w srodku przez kierowce. Nie bylo mozliwosci kupienia jedzenia czy wody mimo opoznienia. Koerowca nie wbil tego rowniez na kase i nie wydal biletu. Co moge zrobic w tej sprawie? Jak ubiegac sie o zwrot kosztow i odszkodowanie?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź