Treść zapytania
2022.04.14 godz. 20:39 Warszawa, Mazowieckie
Przejazd busem. Opoznienie powyzej 10h. Nakaz przesiadki ,"odsprzedanie" pasazera innej firmie, niewydanie biletu oraz brak wbicia na kase, brak zgody pasazera
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Witam, Chcialem sie poradzic odnosnie przejazdu busem, ktory oferuje przejazdy miedzykrajowe po Europie. Tak w skrocie, umowa ustna byla na 10h + -. Opoznienie wynioslo 10h. Zero informacji od kierowcy oraz wlasciciela. Nikt sie nie pytal o zgode pasazera na cokolwiek. Przesiadki itp. Itd. Nikt nie wspomnial o tym przed podroza. Lamanie wew. regulaminu o nie paleniu w srodku przez kierowce. Nie bylo mozliwosci kupienia jedzenia czy wody mimo opoznienia. Koerowca nie wbil tego rowniez na kase i nie wydal biletu. Co moge zrobic w tej sprawie? Jak ubiegac sie o zwrot kosztow i odszkodowanie?
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.