Treść zapytania
2024.06.28 godz. 23:23 Osiny, Świętokrzyskie
Przewoźnik nie przelał mi pieniędzy za przesyłkę pobraniowa, którą nadałem a klient odebrał i zapłacił.
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Witam, Nadałem przesyłkę pobraniową na portalu "moje przesyłki". Klient paczkę otrzymał, firma kurierska przelała pieniądze do "moje przesyłki" a ja nadal nie otrzymałem pieniedzy (przelewu 2500PLN). Termin 30 dni roboczych minął 02.05.2024. Nie dostałem żadnej odpowiedzi na moje zapytania, które zadawałem za pomocą "formularza kontaktowego" ponieważ nie ma na stronie żadnego nr. telefonu. Co mogę w tej sprawie zrobić?
Odpowiedzi prawników:
Odpowiedział(a) dnia: 04 Lip 2024 18:09
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.