Treść zapytania

2024.06.28 godz. 23:23 Osiny, Świętokrzyskie

Przewoźnik nie przelał mi pieniędzy za przesyłkę pobraniowa, którą nadałem a klient odebrał i zapłacił.

Wyjaśnienie sytuacji

Witam, Nadałem przesyłkę pobraniową na portalu "moje przesyłki". Klient paczkę otrzymał, firma kurierska przelała pieniądze do "moje przesyłki" a ja nadal nie otrzymałem pieniedzy (przelewu 2500PLN). Termin 30 dni roboczych minął 02.05.2024. Nie dostałem żadnej odpowiedzi na moje zapytania, które zadawałem za pomocą "formularza kontaktowego" ponieważ nie ma na stronie żadnego nr. telefonu. Co mogę w tej sprawie zrobić?

Odpowiedzi prawników:


Radca prawny

Bogumił Szmańda

Poznań, Wielkopolskie

(30 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 04 Lip 2024 18:09

Dzień dobry Proponuję napisać pismo listem poleconym za potwierdzeniem odbioru (żółta kartka) z opisem sprawy i prośbą o wyjaśnienie. Z wyrazami szacunku
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? 100% uznało tę odpowiedź za pomocną (1 głos)
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź