Treść zapytania

2022.10.29 godz. 12:16 Rokietnica, Wielkopolskie

Reklamacja Klienta z tytułu sprzedaży samochodu osobowego - roszczenie kupującego

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, Pare dni temu sprzedałem samochód osobowy kupującemu, z którym spędziłem blisko 3 godziny na oględzinach samochodu, uczestniczyłem w przeglądzie na stacji diagnostycznej (na prośbę Klienta) oraz przeprowadziłem kilka jazd próbnych. Klient nie stwierdził żadnych uwag. Poinformowałem jednak Klienta o usterce, która w najbliższym czasie może podlegać naprawie (łożysko mechaniczne skrzyni biegów).Po zakupie Klient zgłosił reklamacje mimo, iż wiedział o usterce, zaakceptował stan faktyczny i podpisał umowę. Teraz żąda ode mnie 1500zł "zadośćuczynienia", ponieważ skrzynia uległa awarii

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź