Treść zapytania
2023.06.21 godz. 15:51 Kielce, Świętokrzyskie
Reklamacja produktów zakupionych poprzez internet
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Prosze mi wyjaśnić czy koj klient ma prawo żądać ode mnie zwrotu pieniedzy za towar zakupiony na naszym portalu intenretowym poprzez fb z tytułu domniemanego uszkodzenia produktu który był już naprawiany-czyli czy ma prawo do kolejnych napraw? Dodam ze zakupiony produkt to akcesoria dzieciece typu krzesełko drewniane. Mój klient jest roszczeniowy i mieszka za granica kraju. Prosze o stosowne informacje które pomogą mi rozwiazac tę sytuacje bez zbędnych kosztów ale zgodnie z prawem konsumenckim. Dziekuje
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.