Treść zapytania

2023.06.21 godz. 15:51 Kielce, Świętokrzyskie

Reklamacja produktów zakupionych poprzez internet

Wyjaśnienie sytuacji

Prosze mi wyjaśnić czy koj klient ma prawo żądać ode mnie zwrotu pieniedzy za towar zakupiony na naszym portalu intenretowym poprzez fb z tytułu domniemanego uszkodzenia produktu który był już naprawiany-czyli czy ma prawo do kolejnych napraw? Dodam ze zakupiony produkt to akcesoria dzieciece typu krzesełko drewniane. Mój klient jest roszczeniowy i mieszka za granica kraju. Prosze o stosowne informacje które pomogą mi rozwiazac tę sytuacje bez zbędnych kosztów ale zgodnie z prawem konsumenckim. Dziekuje

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź