Treść zapytania

2023.05.10 godz. 13:54 Kraków, Małopolskie

Reklamacja Sukni Ślubnej.Zakupiłam ją pod koniec listopada 2022(wówczas wpłaciłam 50% jej wartości). Wstyczniu 2023 wpłaciłam kolejne 50%

Wyjaśnienie sytuacji

Suknia jest wykonana z materiału na który naklejone są ozdoby i do nich przyklejone koraliki(cała suknia jest z takiego materiału).Suknię ubrałam w dniu ślubu w trakcie którego rozerwał się rekawek i częściowo odpadły przyklejone koraliki.Po powrocie z wakacji po ślubie zgłosiłam reklamacje w salonie, zszyto rękawek natomiast koraliki nie zostały przyszyte.Chcialam oddac suknie do pralni ale nikt nie chce jej wyczyscic z obawy o materiał z którego moze nie zostac nic.Salon umywa ręce.Suknia kosztowała ponad 8tys. Obecnie zostałam z brudna sypiącą się suknią.co w tej sytuacji zrobic?

Odpowiedzi prawników:


Adwokat

Sławomir Suski

Gdańsk, Pomorskie

(89 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 14 Maj 2023 11:46

W przypadku gdy towar jest niezgodny z zamówieniem, amawiający (Pani) może żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową – przez naprawę lub wymianę – lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków – przez obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy.
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź