Treść zapytania

2022.04.06 godz. 14:41 Łomża, Podlaskie

Rękojmia dla działalności gospodarczej

Wyjaśnienie sytuacji

Klient prow. działalność gosp. zakupił produkt, który został uszkodzony w transporcie. Nie przesłał on do nas wymaganego protokołu szkody i złożył reklamację z tytułu rękojmi. Klient zakupił rampę podjazdową aluminiową. Jego PKD to m.in.: 56.21.Z Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), 49.41.Z Transport drogowy towarów, 49.42.Z Działalność usługowa związana z przeprowadzkami 68.20.Z Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi. Czy ten zakup może mieć charakter zawodowy i możemy nie przyjąć takiej reklamacji z tyt. rękojmi? Dziękuję

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź