Treść zapytania

2021.09.24 godz. 15:55 Lublin, Lubelskie

Rękojmia - domniemanie istnienia wady w drugim roku po zakupie przez Internet.

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, bardzo proszę o pomoc: Jako firma otrzymaliśmy reklamację od Klienta z tyt. rękojmi Oczywiście została ona przyjęta i Klient został poinformowany iż udowodnienie, że otrzymał produkt wadliwy leży po jego stronie. Klient poinformował nas, że przekazał produkt do ekspertyzy na pewną uczelnię w Warszawie. Czy Klient nie musi podeprzeć się dowodami od rzeczoznawcy współpracującego z Sądem? Dodatkowo budzi moje podejrzenia co do poprawności wykonanej ekspertyzy fakt ze na ww. uczelni, profesorem jest osoba o charakterystycznym nazwisku Kupujacego.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź