Treść zapytania

2019.07.26 godz. 08:32 Toruń, Kujawsko-pomorskie

Rezygnacja z zapłaconego ale nieodebranego towaru.

Wyjaśnienie sytuacji

Dnia 25.07.2019r. zapłaciłem kartą za wersalkę. Dnia następnego, tj.26.07.2019r.chcę zrezygnować z tego zakupu.Wersalka jest nieodebrana i znajduje się w sklepie. Czy sprzedawca ma obowiązek przyjąć ten zwrot i zwrócić wpłatę od zaraz? Czesław Truszczyński

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź

Na potrzeby naszej
witryny używamy plików
cookie w celu personalizacji
treści i reklam, analizowania
ruchu na stronie
oraz udostępniania funkcji mediów
społecznościowych.
Korzystanie z portalu oznacza
akceptację Regulaminu.
Sprawdź też:  politykę cookiespolitykę prywatności.

Akceptuję