Treść zapytania

2023.01.05 godz. 12:31 Bielsko-Biała, Śląskie

Rozpatrywanie gwarancji na część w leasingu

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, prawie 3 miesiące temu złożyłem reklamacje do salonu/serwisu producenta pojazdu na pękające opony ( dostarczone przez nich z pojazdem przy odbiorze ). Odesłali podobno opony do Michelin, a ja od dnia zostawienia u nich opon nie dostałem żadnej informacji czy i jak moja reklamacja zostanie rozpatrzona. Jeżeli poprawnie rozumiem przepisy, to mieli 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji, czego nie zrobili. Czy takie samo prawo dziala w przypadku klienta prywatnego oraz JDG? Dodam że auto jest w leasingu, ale nie jest źródłem dochodu, nie jezdzi na taksówce ani nic takiego.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź