Treść zapytania

2024.05.31 godz. 18:05 Warszawa, Mazowieckie

Rzekomo uszkodzony sprzedany produkt, prawo do rękojmi

Wyjaśnienie sytuacji

Sprzedałam produkt przez Internet, po dogadaniu się na Messenger, paczkę zapakowałam dokładnie, zrobiłam zdjęcia produktu przed zapakowaniem oraz kurier dostał informacje jaki produkt przewozi. Osoba, która kupiła ode mnie produkt (używany) stwierdziła 3 tygodnie po dostarczeniu paczki, że produkt jest uszkodzony, co nie mogło być zrobione z mojej winy. Domaga się całkowitego zwrotu kosztów łącznie z cena wysyłki zwrotnej. Nie przedstawiła ta osoba żadnych dowodów zniszczenia produktu tylko powołała się na prawo do rękojmi. Wiem, że zniszczenie nie powstało z mojej winy, co robić?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź