Treść zapytania

2021.05.07 godz. 12:11 Warszawa, Mazowieckie

spółka a bycie konsumentem- prawo zwrotu/ prawo odstąpienia od umowy zakupu

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry Dokonałam zakupu przez spółkę, lamp w sklepie internetowym które nie spełniły naszych oczekiwań, wyglądały gorzej niz na zdjęciach i w związku z tym napisałam wiadomość do firmy z prośbą o informacje jak dokonać zwrotu, dostałam odpowiedż ze nie ma możliwości bo ten produkt słabo rotuje i zapytakją producenta czy zechce je przyjać. sytuacja nie jest dla nas komfortowa, lampy kosztowały ponad 2 tysiące i nie użyjemy ich nigdzie bo są słabe jakościowo i tu moje pytanie jak możemy dokonać ich zwrotu? produkt nie spełnił naszych oczekiwan, nie było inf o braku możliwosci zwrotu...

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź