Treść zapytania

2023.09.19 godz. 12:30 Wrocław, Dolnośląskie

Spór konsumencki - kupiłem wyświetlacz do telefonu na Allegro. Aby uniknąć uszkodzenia przy samodzielnej wymianie, zaniosłem go do najlepszego serwisu w okolicy

Wyjaśnienie sytuacji

Ekran po kilku dniach zaczął migotać. Sprzedawca uznał reklamację. Problem w tym, że proponuje odesłanie wadliwego ekranu w celu "sprawdzenia czy nie on posiada uszkodzeń mechanicznych". Pomijam mój stracony czas i nerwy, dodatkowo cała operacja wiąże się z odwiedzinami serwisu jeszcze dwa razy - aby zdemontować ekran - co oznacza dodatkową opłatę, i kolejny montaż nowego wyświetlacza. Przez to, że towar okazał się wadliwy, koszty całej operacji montażu rosną potrójnie. Czy w takim wypadku sprzedawca nie powinien ich pokryć? Allegro odpowiedziało ogólnikiem, żebym złożył reklamację...

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź