Treść zapytania

2025.11.05 godz. 20:17 Warszawa, Mazowieckie

Spór na platformie Useme - wykonawca działał zgodnie z regulaminem, zleceniodawca publikuje oszczercze opinie po automatycznym zamknięciu zlecenia

Wyjaśnienie sytuacji

Realizowałem zlecenie zgodnie z briefem. Przesłałem projekty i czekałem na feedback 6 dni. Klient tłumaczył się chorobą. Wspomniałem o możliwości przedłużenia terminu w Useme, ale ostatecznie zapomniałem to zgłosić. Klient jednak nie skorzystał z opcji zgłoszenia uwag lub wstrzymania płatności przed automatyczną akceptacją projektu po kolejnych 6 dniach ciszy. Po zamknięciu zlecenia klient obrażał w wiadomościach prywatnych i publikuje oszczercze opinie ("SCAM", "wyłudzenie") na useme i gowork. Czy takie oskarżenia stanowią podstawę do roszczeń? Co robić gdy platforma nie widzi problemu?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź