Treść zapytania

2020.11.02 godz. 12:58 Poznań, Wielkopolskie

Spóźniony wniosek o zwrot kosztów biletów.

Wyjaśnienie sytuacji

Jestem zatrudniona na umowę zlecenie i rozliczana za przepracowane godziny według grafiku. Tu pracuję dodatkowo i zdalnie. Zleceń jest mało może 2- 3 godziny/m-c? Dostaję zlecenie na maila i po zrobieniu przesyłam info. Miałam złożyć formularz o zwrot kosztów lotu odwołanego w wyniku pandemii, ale miałam za mało informacji o czym poinformowałam. Nie zobaczyłam odp. wśród maili, i po upomnieniu dopiero dziś to zrobiłam. Okazało się, że po czasie i nie ma już możliwości zwrotu kosztów lotu. Zleceniodawca wysłał mi maila o zerwaniu umowy ze mną. Rozumiem to. Czy może żądać odszkodowania?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź