Treść zapytania

2023.05.08 godz. 11:12 Dąbrowa Górnicza, Śląskie

Sprzedający nie chce udzielić reklamacji.

Wyjaśnienie sytuacji

Dzień dobry, Narzeczona kupiła sukienkę przez internet, była w niej raz po czym wyprała i schowała do szafy, po kilku miesiącach chciała przymierzyć i zauważyła, że sukienka zżółkła. Napisała maila do sklepu z prośbą o formularz reklamacji i opisała problem. Dostała odpowiedź, że reklamacji nie uznają, ponieważ nie wiedzą jak ta sukienka była użytkowana i przechowywana. Czytałem o tym i wydaje się, że do roku to sprzedający musi udowodnić użytkownikowi, że wada wynikła z jego winy. Co zrobić w takiej sytuacji? Pozdrawiam

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź