Treść zapytania
2023.05.08 godz. 11:12 Dąbrowa Górnicza, Śląskie
Sprzedający nie chce udzielić reklamacji.
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Dzień dobry, Narzeczona kupiła sukienkę przez internet, była w niej raz po czym wyprała i schowała do szafy, po kilku miesiącach chciała przymierzyć i zauważyła, że sukienka zżółkła. Napisała maila do sklepu z prośbą o formularz reklamacji i opisała problem. Dostała odpowiedź, że reklamacji nie uznają, ponieważ nie wiedzą jak ta sukienka była użytkowana i przechowywana. Czytałem o tym i wydaje się, że do roku to sprzedający musi udowodnić użytkownikowi, że wada wynikła z jego winy. Co zrobić w takiej sytuacji? Pozdrawiam
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.