Treść zapytania

2022.12.27 godz. 17:56 Wrocław, Dolnośląskie

Proszę o poradę

Wyjaśnienie sytuacji

Sprzedałam Klientowi (Polakowi) bilet na samolot na Florydę. Klient nie został wypuszczony z lotniska w Polsce, gdyż nie miał szczepienia na COVID-19. Teraz za utratę biletu/przelotu obarcza nas tj. biuro podróży/sprzedawcę, gdyż jego zdaniem powinien zostać przez sprzedawcę poinformowany o warunkach podróżowania w związku z pandemią. Po pierwsze Klient o to nie pytał podczas zakupu, po drugie kupował sam bilet na lot a nie imprezę turystyczną za której realizację odpowiada Touroperator. Czy Klient ma podstawy prawne aby nas winić za swoje niedopatrzenie?

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź