Treść zapytania
2025.10.21 godz. 20:00 Opole, Opolskie
Co mogę dalej zrobić w tej sytuacji?
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Sprzedałem klientowi zestaw VR za 1000 zł z wyraźnym opisem, że jest niesprawny. Klient twierdził, że nie zauważył informacji, oddał sprzęt do serwisu, po czym stwierdził, że nie da się go naprawić. W dobrej wierze zwróciłem mu 1000 zł przed otrzymaniem zwrotu towaru. Klient obiecał odesłać VR-a, lecz mimo upływu dwóch miesięcy tego nie zrobił i przestał odpowiadać. Chcę odzyskać pieniądze, ponieważ towar prawdopodobnie został przez niego wykorzystany lub uszkodzony.
Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.