Treść zapytania

2025.10.21 godz. 20:00 Opole, Opolskie

Co mogę dalej zrobić w tej sytuacji?

Wyjaśnienie sytuacji

Sprzedałem klientowi zestaw VR za 1000 zł z wyraźnym opisem, że jest niesprawny. Klient twierdził, że nie zauważył informacji, oddał sprzęt do serwisu, po czym stwierdził, że nie da się go naprawić. W dobrej wierze zwróciłem mu 1000 zł przed otrzymaniem zwrotu towaru. Klient obiecał odesłać VR-a, lecz mimo upływu dwóch miesięcy tego nie zrobił i przestał odpowiadać. Chcę odzyskać pieniądze, ponieważ towar prawdopodobnie został przez niego wykorzystany lub uszkodzony.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź