Treść zapytania
2020.09.15 godz. 20:44 Wrocław, Dolnośląskie
Sprzedawca nie wywiązał się z terminu 14 dni.
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Witam. Zakupiłem hulajnogę elektryczną, która posiadała wadę. Zwróciłem ją po miesiącu, gdyż wcześniej byłem na wakacjach. Hulajnoga dotarła do sprzedawcy 1 września, a 2 września sprzedawca napisał ze sprawa zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Sprzedawca do tej pory nic nie odpowiedział, a czas minął. Co mogę zrobić w tej sytuacji ? Czy napisać jakieś pismo i o jakiej treści?
Odpowiedzi prawników:
Jeszcze bym poczekała, bo jeśli sprzedawca wysłał Panu odpowiedź pocztą tradycyjną, to mogła do Pana jeszcze nie dotrzeć, jeśli wysłał ją w ostatnim dniu terminu. Może też Pan oczywiście zapytać sprzedawcę czy wysłał już odpowiedź na reklamację. Bezskuteczny upływ tych 14 dni ( tj. brak odpowiedzi) skutkuje uznaniem reklamacji. Nie wiem czego Pan żądał w reklamacji ( zwrotu pieniędzy?), ale jeśli odpowiedzi na reklamację nie będzie w najbliższych dniach, to napisałabym do sprzedawcy, że upływ tego terminu bez odpowiedzi oznacza uznanie reklamacji i w związku z tym wzywa Pan
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
100% uznało tę odpowiedź za pomocną
(3 głosy)
Tak
Nie
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.