Treść zapytania
2020.09.15 godz. 20:44 Wrocław, Dolnośląskie
Sprzedawca nie wywiązał się z terminu 14 dni.
Porady prawne z
Wyjaśnienie sytuacji
Witam. Zakupiłem hulajnogę elektryczną, która posiadała wadę. Zwróciłem ją po miesiącu, gdyż wcześniej byłem na wakacjach. Hulajnoga dotarła do sprzedawcy 1 września, a 2 września sprzedawca napisał ze sprawa zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Sprzedawca do tej pory nic nie odpowiedział, a czas minął. Co mogę zrobić w tej sytuacji ? Czy napisać jakieś pismo i o jakiej treści?
Odpowiedzi prawników:
Chcę dodać odpowiedź!
- Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
- Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.