Treść zapytania

2020.09.15 godz. 20:44 Wrocław, Dolnośląskie

Sprzedawca nie wywiązał się z terminu 14 dni.

Wyjaśnienie sytuacji

Witam. Zakupiłem hulajnogę elektryczną, która posiadała wadę. Zwróciłem ją po miesiącu, gdyż wcześniej byłem na wakacjach. Hulajnoga dotarła do sprzedawcy 1 września, a 2 września sprzedawca napisał ze sprawa zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Sprzedawca do tej pory nic nie odpowiedział, a czas minął. Co mogę zrobić w tej sytuacji ? Czy napisać jakieś pismo i o jakiej treści?

Odpowiedzi prawników:


Adwokat

Eleonora Markowicz

Kraków, Małopolskie

(32 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 17 Wrz 2020 11:25

Jeszcze bym poczekała, bo jeśli sprzedawca wysłał Panu odpowiedź pocztą tradycyjną, to mogła do Pana jeszcze nie dotrzeć, jeśli wysłał ją w ostatnim dniu terminu. Może też Pan oczywiście zapytać sprzedawcę czy wysłał już odpowiedź na reklamację. Bezskuteczny upływ tych 14 dni ( tj. brak odpowiedzi) skutkuje uznaniem reklamacji. Nie wiem czego Pan żądał w reklamacji ( zwrotu pieniędzy?), ale jeśli odpowiedzi na reklamację nie będzie w najbliższych dniach, to napisałabym do sprzedawcy, że upływ tego terminu bez odpowiedzi oznacza uznanie reklamacji i w związku z tym wzywa Pan
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? 100% uznało tę odpowiedź za pomocną (3 głosy)
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź