Treść zapytania

2024.04.22 godz. 15:10 Warszawa, Mazowieckie

Sprzedaż używanego auta, roszczenie klienta do pokrycia kosztów naprawy

Wyjaśnienie sytuacji

7 dni temu sprzedałem używane auto, które klient obejrzał wraz ze swoim mechanikiem. Dokładnie sprawdzili auto przed zakupem, wraz z użyciem komputera diagnostycznego. Po tygodniu i przejechaniu przez klienta ok. 500km auto uległo awarii. Z przyczyn mi nieznanych ponieważ sprzedałem absolutnie sprawne auto i nie została zatajona absolutnie żadna informacja. W umowie zawarte jest również to, że klient jest zapoznany ze stanem technicznym auta i nie będzie rościł żadnych opłat ze strony sprzedającego. Używałem auto przez rok i nie wykazywało żadnych objawów awarii.

Nikt nie odpowiedział jeszcze na to pytanie.

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź