Treść zapytania

2024.09.17 godz. 20:27 Dachowa, Wielkopolskie

Stolarz nie wywiązuje się z terminu montażu stopni i lameli. Termin był określony na umowie. Została pobrana zaliczka w wysokości 70%

Wyjaśnienie sytuacji

W czerwcu podpisaliśmy umowę na wykonanie stopni oraz lameli drewnianych. Warunkiem było zapłacenie 70% zaliczki. Termin realizacji został ustalony do końca sierpnia. Termin został przeniesiony na 02.09, niestety brak kontaktu ze strony stolarza, tłumaczył się dopiero zawiózł stopnie na lakiernie, przesyłając zdjęcie. Zdjęcie nie zgadza sie z ilością stopni. Następnie stolarz zapewniał nas że montaż odbędzie się 17.09 niestety nie ma kontaktu ze stolarzem. Nie odbiera telefonów, nie odpisuje na SMS. Czy można wypowiedzieć mu jeszcze umowę i uzyskać zwrot zaliczki która wynosi ponad 10 tys?

Odpowiedzi prawników:


Adwokat

Sławomir Suski

Gdańsk, Pomorskie

(114 opinii)

Odpowiedział(a) dnia: 17 Wrz 2024 20:43

W pierwszej kolejności należy wezwać do wykonania umowy w rozsądnym terminie. Dopiero po upływie terminu dodatkowego, możliwe jest złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i wezwanie do zwrotu zapłaconej kwoty. Jeśli potrzebujecie Państwo pełnomocnika w tej sprawie, zapraszam do kontaktu email: slawomir.suski@adwokatura.pl
Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?
Tak Nie

Chcę dodać odpowiedź!

  • Jeśli jesteś prawnikiem Zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
  • Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Dodaj odpowiedź